Loading...

15 актуални факта за изкуствения интелект

15 актуални факта за изкуствения интелект

Изкуственият интелект обещава да промени бизнеса завинаги. Как? Като поеме грижа за всички досадни задачи, които понастоящем са отговорност на различни служители, като по този начин освобождава времето им за повече креативна дейност, каквато машините например не могат да извършват (все още). Представяме ви 15 факта, които ще ви покажат актуалното състояние на изкуствения интелект и какво е бъдещето на технологията.

Фактите според Adobe:

  • Днес едва 15% от бизнеса използват AI. Други 31% обаче твърдят че внедряването на малко или по-сложна machine learning технология е в дневния им ред през следващите 12 месеца.
  • Едва ли ще е изненада за някого да разбере, че компаниите, които използват AI, го прилагат най-вече в маркетинга и обработката на данни.
  • 47% от цифрово-развитите организации, или тези, които са напреднали в цифровите разработки, твърдят, че вече имат определена стратегия за внедряването на AI.

Фактите според BrightEdge

  • При проведено проучване на тема „Какъв ще е следващият голям маркетингов тренд?“, 29% от запитаните отговарят, че това ще е идентифицирана персонализация на потребителите, 26% - изкуствен интелект, 21,23% - гласово търсене. Малко или много обаче и трите са свързани с AI, което ни позволява да обобщим, че според приблизително 75% от запитаните AI ще е следващият голям маркетингов тренд.
  • При проучване относно очакванията доставчиците на маркетингови технологии да предлагат решения с вече внедрени AI възможности, над 50% от запитаните отговарят, че това ще е от изключителна важност.

Фактите според Pega

  • Потребителите използват много повече AI отколкото всъщност осъзнават. Докато само 33% осъзнават, че използват такава технология, то процентът на хората които използват такава технология, сред допитаните, е приблизително 77%.
  • 38% от потребителите твърдо вярват, че AI ще подобри потребителските услуги.

Фактите според MIT Sloan Management Review

  • Най-големите компании – тези с персонал над 100 000 служители – е най-вероятно да имат AI стратегия, но в действителност само половината от тях имат такава.
  • При проведено проучване над 80% от запитаните са отговорили, че виждат AI като стратегическа възможност.

Фактите според други източници:

  • Според PwC 72% от бизнес лидерите виждат в AI „предимства за бизнеса“;
  • Според Narrative Science при проведено проучване  на тема „стратегически иновации“, 61% от анкетираните отговарят, че използват AI за да открият възможности за бизнеса си, в масивите от данни, с които разполагат. Възможности, които без AI не биха били открити и съответно – пропуснати.
  • Според Arm, при проведено проучване обхващащо 6000 души, 61% заявяват, че AI ще направи света по-добро място.
  • Според MeMSQL при проведено проучване, обхващащо 1600 маркетинг професионалисти, 61% от тях отговарят, че машинното обучение и AI са най-значимото нововъведение, което тяхната компания ще направи в следващите 12 месеца.
  • Според Accenture влиянието на AI технологиите върху бизнеса се очаква да повиши продуктивността до 40% и да позволи на хората да използват времето си по-ефективно.
  • Според Pew Research Center гласовите асистенти са внедрени в широк спектър потребителски продукти: близо половината от пълнолетните граждани на САЩ (46%) казват, че използват такива приложения, за да комуникират със смартфони и други подобни устройства.

Ако имате интерес към кариерен старт в сферата на изкуствения интелект и професията Machine Learning инженер или имате желание да придобиете умения в една от най-иновативните и развиващи се IT области, то модулът „Artificial Intelligence - април 2018“ е точно за вас! Запишете се още сега, като кликнете ТУК и побързайте, защото присъствените места се изчерпват бързо!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.