Симеон Шейтанов: "Разработката на игри е приключение, което изисква най-вече желание, за да го изживееш. "
Казвам се Симеон Шейтанов и съм senior developer. Занимавам се със програмиране от близо 10 години, като в началото правех добавки (plugins) за игри и в последствие се зарибих по програмирането като цяло. Занимавам се със Unity от няколко години като хоби, участвал съм в състезания, конференции и други събития използвайки проекти направени на Unity.
В курсът Unity Advanced ще се запознаем с по-сложните концепции свързани със създаването на игри. В курсът ще се наблегне върху създаването на изкуствен интелект, изполвайки различни приоми. Освен това ще се запознаем с това как се правят игри на множество хора (multiplayer) и няколко начина по които да направим игрите си да изглеждат по-добре. В този курс няма да се занимаваме със създаване на потребителски интерфейс и неговата обработка. Курсът ще завърши с практически проект, който участниците са правили по време на курса. Всички тези неща ще дадат възможност на записалите се да надградят уменията си многократно, което би ги подготвило за бъдещо развитие в индустрията. Някои от алгоритмите изучавани в курса са много полезни дори и извън сферата на игрите.
Що се отнася до Unity, то технологията се развива стремглаво през последните години и е завладяла огромната част от мобилният пазар за игри. 34% от най-добрите игри за мобилни устройства са направени точно на тази технология. Освен това възможността за създаване на виртуална реалност прави Unity още по-използвана платформа.
Всеки, който има базови познания по обектно-ориентираното програмиране на C#, знае базовите функционалности на Unity и има умения за решаване на проблеми ще се забавлява доста по време на курса и ще възприеме нещата без затруднения. За всичко останало е нужно само желанието да се впуснете в приключението, което сме ви подготвили с курса „Unity Advanced – юни 2018“ и да му се насладите. Очаквам ви!