SoftUni Fest 2022 – предизвикателства и победители
Огромен интерес, множество страхотни проекти, които впечатлиха журито, и осезаемо творческо участие белязаха провеждането на SoftUni Fest 2022! За четвърта поредна година жадни за победа участници избираха между категориите Програмиране, Дигитален маркетинг и Дизайн и криейтив, и се включиха в състезанието индивидуално или в отбори. Фестът се проведе в рамките на 3 дни, от 17 до 19 юни, изцяло онлайн, а участие взеха общо 67 отбора.
Отбори, задачи и жури
Най-голям интерес отличи категория Дизайн и криейтив с цели 41 отбора. Последва я Дигитален маркетинг с 18 отбора, а програмистите се отчетоха със 7 отбора. Отборите в Дизайн и криейтив работиха по предизвикателство, дадено от SoftUni – създаване на визуална идентичност, брандинг и презентация за fintech конференция.
Пощенска Банка осигури задачата в категория Програмиране – POS Discount за терминали, чрез които се получава намаление, за да се стимулира плащането с карта. А от Finance Academy зададоха предизвикателството за отборите в Дигитален маркетинг, а именно – участниците да изградят цялостна дигитална стратегия за самите Finance Academy.
Гледай видео от награждаването
Страхотните проекти бяха оценявани от Георги Чеканов, старши тийм лийд Приложно програмиране, и Радослав Радев, старши тийм лийд Системи за управление на процеси, от Пощенска Банка в категория Програмиране. CEO-то на Finance Academy (най-голямата организация за финансова грамотност и инвестиции) и основател на маркетинг агенция Zahara Георги Захариев, беше натоварен със задачата да оцени дигиталните стратегии на участниците, а Елис Данга, Габи Стоева и Есин Осман от екипа на СофтУни се произнесоха по проектите в категория Дизайн и криейтив. Резултатите в края на трите дни показаха много силни проекти, впечатлено жури и трима победители.
Награди и партньори
Няма как да не споменем и партньорите, които ни подкрепят неотменно и благодарение на които успяваме да осъществим SoftUni Fest четвърта поредна година. От Netpeak и Пощенска Банка се присъединиха към СофтУни, за да осигурим трите награди за първите места в категориите. А зад гърба ни застанаха още PharVision, Coca-Cola HBC, CreateX, SmartIT, DraftKings, Taulia, Superhosting, Software Group, Indeavr, PokerStars, Schwarz IT, IT Prolet, MentorMate, а както вече стана дума, партньорите ни от Finance Academy бяха част и от журито.
Победителите
SoftUni Fest беше официално открит на 17 юни, а участниците разполагаха с 48 часа, за да разработят проектите си и да се подготвят за защитата си на 19 юни. Както вече споменах, тази годината журито беше наистина впечатлено от страхотните проекти, които получихме, а победителите вече са ясни:
- Отбор The Usurpers – Даниел Йорданов е само на 17 години. Той работи по предизвикателството на Пощенска Банка и взе голямата награда в категория Програмиране. Github-а на проекта можеш видиш тук.
- Отбор Napier – Христина Върбанова и Илияна Пиринска създадоха най-впечатляващия дизайн и визуална идентичност на задачата в категория Дизайн и криейтив и заслужено получиха наградата. Проектът им можеш да разгледаш тук, а работата им действително ще се използва в осъществяването на планираната fintech конференция.
Източник: Отбор Napier, SoftUni Fest
- Цветелина Цомпова – индивидуалните играчи бяха точно толкова конкурентни, колкото отборите. Цветелина също го доказа, грабвайки приза в категория Дигитален маркетинг за себе си. Цялостната стратегия, с която спечели, разгледай тук.
За поредна година SoftUni Fest събира амбициозни и мотивирани хора, които демонстрират впечатляващи умения и създадоха наистина страхотни проекти. Благодарим на всички участници, журито и партньорите ни, че спомогнаха за провеждане на този празник на дигиталните науки и умения! Ще се видим на следващия фест!