Loading...

СофтУни и Taulia полагат основите на ключово стратегическо партньорство

СофтУни и Taulia полагат основите на ключово стратегическо партньорство

СофтУни и Taulia слагат началото на стратегическо партньорство за растеж и развитие в IT индустрията, с което да отворят множество врати и възможности за развитие на новите специалисти. В следващите редове разкриваме повече за компанията и целите и обхвата на сключеното партньорство.

Taulia

Taulia е продуктова FinTech компания от Силициевата долина, разработваща cloud-базирана платформа за обмен на електронни документи и оркестриране на плащания. Това позволява на бизнесите по света да получат достъп до оборотен капитал (working capital management) и финансиране на веригата си от доставчици (supply chain financing).


Taulia присъства на българската IT сцена от 2014, като служителите в софийския офис са вече близо 100. А вече е и стратегически партньор на СофтУни.

СофтУни

СофтУни е водещата образователна IT институция в България, която обединява инициативите Software University, SoftUni Digital, SoftUni Creative, SoftUni Kids, SoftUni Svetlina и SoftUni Foundation. Мисията на СофтУни е да създава експерти и желани професионалисти, предоставяйки достъпно съвременно образование с високо качество в три основни направления – софтуерно инженерство, дигитален маркетинг и дизайн.


От основаването си до днес, СофтУни непрекъснато обновява програмите си, за да осигури най-актуалната подготовка, но и също така оказва активно съдействие за кариерния старт на стотици студенти.

СофтУни и Taulia обединяват сили

СофтУни и Taulia слагат началото на активно и стратегическо партньорство с цел развиване на IT таланти. Като компания в ускорен растеж, Taulia предлага редица възможности за нови и утвърдени специалисти. Встъпвайки в това ключово партньорство, СофтУни осъществява за пореден път една от водещите си цели, а именно изграждането на мост между най-подготвените експерти и потенциалните им работодатели.


Проведохме кратко интервю с новите ни съмишленици от Taulia, за да можем да представим духа и ценностите на компанията, с която влязохме в стратегическо партньорство.

Каква е работната култура и среда в компанията ви?

Един от безспорно положителните трендове сред работодателите е осъзнаването на важността на екипната култура. В Taulia това е сред основните ни ценности, положени още при създаването на компанията.


Важно е да се чувстваме спокойни и свободни да изразяваме себе си. Поставяме си конкретни цели, но и имаме свобода на изпълнение. Вярваме в личната отговорност и винаги сме имали либерална политика за отдалечена работа. Също така, обичаме да прекарваме време заедно!

Какво представлява продуктът ви и какви са плановете за развитие?

Продуктът ни е multi-tenant платформа, базирана на микросървисна архитектура. Технологичният ни стек е от Java света – Groovy, Spring Framework & Spring Boot, React, Spock, Kafka, Redis и др. Използваме както релационни, така и NoSQL бази данни. Оркестрираме с Docker, Kubernetes и Jenkins, деплойваме в Google Cloud Platform.


FinTech светът се развива изключително бурно. Ние сме добре позиционирани и имаме амбициозни планове за нови функционалности, нови пазари и нови начини, по които да доставяме стойност. Всеки екип при нас “притежава” даден модул от платформата и се грижи за неговото развитие дългосрочно и end-to-end.

Какви работни позиции се търсят и на какво се държи най-много при подбор на кадри?

В период на ускорен растеж сме и търсим софтуерни инженери на всички seniority нива. Преди всичко държим на личностните качества: отговорност, позитивност, сработване с екипа и цялостно отношение към работата. Технологичната експертиза, разбира се, е важна, като предлагаме възможности за нейното развитие в компанията.

Какви качества трябва да притежават младите хора, които имат желание тепърва да започнат кариерата си и развитието си в Taulia? Какво би им отворило път за в бъдеще да работят в компания като Taulia?

Отново на първо място са отговорността и желанието за работа. Отношението си проличава най-често след навлизането в реална работна среда. Преди това не е лесно да се прецени доколко един кандидат и работодател биха си паснали. СофтУни върши страхотна работа, подготвяйки курсистите си за това – разликата с останалите junior таланти на пазара е осезаема.


И като цяло, приносът на СофтУни за IT общността в страната е значим. Техният бранд е безспорно разпознаваем и програмите им за квалификация са страхотна възможност за навлизане в индустрията, както и източник на добре подготвени таланти за компаниите-работодатели. Благодарение на това, все повече компании, сред които и Taulia, решават да инвестират в по-неопитни кадри с много по-голяма увереност.

Какъв е пътят на израстване в компанията?

Подкрепяме с всички средства индивидуалното развитие на служителите си, защото вярваме в значимостта на личностното развитие и удовлетвореност. Поставяме си конкретни цели и критерии, чрез които човек преминава на следващото стъпало в кариерата си.



Движението може да бъде и хоризонтално – например от QA в Developer, от App Support в DevOps и т.н. Имаме си индивидуален бюджет за обучения, курсове, сертификации, посещение на конференции и т.н. Разбира се, management позициите също се запълват с приоритет от таулианци. Компанията също така предлага вътрешни програми за mentorship и развитие на лидери. Повече за Taulia Leadership Program може да прочетете тук и тук.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.