Loading...
GoShow avatar GoShow 595 Точки

50++ примерни задачи и техните решения за изпита C# входно ниво.Споделете нови или вашите решения на същите.

Здравейте!Мисля, че ще е много полезна тема.Тук са решенията на доста задачи от изпит минали години в Телерик.Всички решения са мои и резултата им в bgcoder е 100 точки.Естетвено много от решенията са "инспирирани" от други решения, авторски, но доста са изцяло лични, затова и вероятно кода им не е оптимален.Както и да е, отварям тази тема, за да добавяме още и да коментираме.Всички задачи ги има със същите имена в bgcoder. Могат да се упражняват и да бъдат проверени решенията, които съм поставил тук като линкове.Съжалявам че не съм правил коментари в решенията, защото си ги решавах за себе си...сега го отчитам като грешка, но с удоволствие ще коментирам всички задачи с всеки, който има нужда.Успех на всички на изпита!

p.s. всички условия на задачите ги има в bgcoder, а самите задачи могат да бъдат намерени по имената им в търсачката в bgcoder мисля, че всички са абсолютно същите

3-6-9

A-nacci

Astrological Digits

Bat Goiko Tower

Binary Digits Count

Bulls and CowsCard Wars

Cartesian Coordinate System

Coffe Machine

Dancing Bits

Diamond Trolls

Drunken Numbers

Excel Columns

Fall Down

Fighter Attack

Fir Tree

Fire in Matrix

Forest Road

Game Of Page

Garden

Least Majority Multiple

Lines

Math Expression

Miss Cat

Next Date

Odd Number

Pillars

Poker

Quadronacci Rectangle

Sand Glass

Secret of Numbers

Sevenland Numbers

Sheets

Ship Damage

Trapezoid

Tribonacci

Tribonacci Triangle

Tripple Rotation Digits

UK Flag

Warhead

We All Love Bits

X-Expression

 

Na Baba Mi Smetalnika new

Bit Ball new

Neurons new

95
Programming Basics
Ventsislav avatar Ventsislav 343 Точки

Добавил съм условията към решенията на колегата Goshow + още решения с условия . Надявам се да съм бил полезен smile + състезанията в BgCoder

 

Решения от Goshow :

  1. 3-6-9 - Условие BgCoder
  2. A-nacci - Условие BgCoder
  3. Astrological Digits - Условие BgCoder
  4. Bat Goiko Tower - Условие BgCoder
  5. Binary Digits Count - Условие BgCoder
  6. Bulls and Cows - Условие - BgCoder
  7. Card wars - Условие BgCoder
  8. Cartesian Coordinate System - Условие - BgCoder
  9. Coffe Machine - Условие - BgCoder
  10. Dancing Bits - Условие - BgCoder
  11. Diamond Trolls - Условие  - BgCoder
  12. Drunken Numbers - Условие - BgCoder
  13. Excel Columns - Условие BgCoder
  14. Fall Down - Условие BgCoder
  15. Fighter Attack - Условие - BgCoder
  16. Fir Tree - Условие BgCoder
  17. Fire in Matrix - Условие - BgCoder
  18. Forest Road - Условие BgCoder
  19. Game Of Page - Условие BgCoder
  20. Garden - Условие BgCoder
  21. Least Majority Multiple - Условие BgCoder
  22. Lines - Условие - BgCoder
  23. Math Expression - Условие - BgCoder
  24. Miss Cat - Условие BgCoder
  25. Next Date - Условие BgCoder
  26. Odd Number - Условие BgCoder
  27. Pillars - Условие BgCoder
  28. Poker - Условие BgCoder
  29. Quadronacci Rectangle - Условие BgCoder
  30. Sand Glass - Условие BgCoder
  31. Secret of Numbers - Условие BgCoder
  32. Sevenland Numbers - Условие BgCoder
  33. Sheets - Условие BgCoder
  34. Ship Damage - Условие - BgCoder
  35. Trapezoid - Условие - BgCoder
  36. Tribonacci - Условие - BgCoder
  37. Tribonacci Triangle - Условие BgCoder
  38. Tripple Rotation Digits - Условие  BgCoder
  39. UK Flag - Условие BgCoder
  40. Warhead - Условие  - BgCoder
  41. We All Love Bits - Условие - BgCoder
  42. X-Expression - Условие  - BgCoder
  43. Na baba mi smetalnika - Условие - BgCoder
  44. Bit Ball - Условие BgCoder
  45. Neurons Условие - BgCoder

 

Решения от svetli0o : 

  1. Formula bit 1 - Условие BgCoder
  2. Angry bits - Условие BgCoder
  3. Na baba mi smetaloto - Условие - BgCoder
  4. BatGoiko's Tower - Условие - BgCoder
  5. Card Wars - Условие BgCoder
  6. Ones and zeros - Условие BgCoder
  7. Angry Female GPS - Условие BgCoder
  8. Peace of cake - Условие BgCoder
  9. Eggcelent - Условие  BgCoder
  10. Carpets - Условие BgCoder
  11. Sheets - Условие - BgCoder

Решения от мен :

  1. Kaspichania Boats - Условие BgCoder
  2. Fir tree - Условие BgCoder
  3. UK flag - Условие BgCoder
  4. 2-4-8 - Условие BgCoder
  5. Coffe Vending Machine - Условие BgCoder

 

Решения намерени от интернет :

  1. Telerik logo - Условие BgCoder
  2. Enigmanation - Условие BgCoder
  3. Eggcelent - Условие BgCoder
  4. Math Expression - Условие BgCoder
  5. Telerik Logo -  Условие - BgCoder (решение с матрица )

 

Решения от Plami :

  1. Kaspichania Boats - Условие BgCoder
  2. Angry Female GPS - Условие - BgCoder  
  3. Nightmare on Code Street Условие BgCoder

 

Решения от Kosta :

  1. Sheets - Условие BgCoder

 

Решения от BoYaN :

  1. Sheets - Условие - BgCoder

 

Решеният от Dentia :

  1. Neurons - Условие BgCoder
  2. Na Baba mi smetalnika - Условие - BgCoder

 

Решения от Vvulevv :

  1. Fir Tree - Условие BgCoder

 

 Решения от kiko144 :

  1. Bat'GoikoTower - Условие BgCoder
  2. 3-6-9 - Условие BgCoder
  3. BinaryDigitCount - Условие Условие
  4. ForestRoad - Условие BgCoder
  5. AngryFemaleGPS - Условие BgCoder
  6. MissCat - Условие BgCoder

 

28
GoShow avatar GoShow 595 Точки

Много,много благодаря!!!!Вече поста е пълен!Бих ти дал, толкова вота, колкото са моите, ако можех :)

1
oconne avatar oconne 113 Точки

Тази компилация на решенията дето  я правиш е много удобна. Ще бъде ли прекалено ако сложиш линкове към бгкодер където се тестват. 

1
Plami avatar Plami 373 Точки

http://pastebin.com/MDXQ787x

Ето ги и AngryFemales GPS 100/100.

Благодарение на GoShow.

А бе пичове тези задачи 5, давани в Telerik (примерно Game of Page и Bittris), са много сложни. Можете ли да ми препоръчате някакви материали или направо да им тегля чертата като не мога да ги измисля :) И да се примиря, че толкова ми е мозъчния капацитет :D

1
Matrix avatar Matrix 1092 Точки

Едно експресно решене на 3-6-9 - http://pastebin.com/R2KgqRWZ

На това се вика първа, лесна задача на изпит :)

Ако човек е подготвен, то решението му е написано направо в условието: с if-else си попълва формулите от условието, които са му написани според случаите. Тънкия момент тук в тази задача е, човек да прави разликата между операторите "%" и "/".

 

Внимавайте с какъв тип данни работите - int, long, BigInt...! Алгоритъмът може да ви е верен, но ако типа данни, с който работите е малък и не побира всички тестове, автоматизираната система за оценяване няма да ви даде пълния набор от 100 точки и ще седите и ще псувате и ще се чудите к'во става...

2
dentia avatar dentia 362 Точки

Аз пък искам да си "поръчам" няколко решения:

Formula Bit 1, Angry Bits, Bittris, Na baba mi smetalnika.

Ако някой ги е направил и е достатъчно благосклонен да качи кода, ще съм повече от щастлива да им проследя логиката на решаване. smile Имам авторовите варианти, но те са всичко друго, освен оптимални и лесни за разбиране. На ядосаните битове пък решението на Пепи в youtube  също ми се струва леко хаотично.

 

1
svetli0o avatar svetli0o 134 Точки

Все още не съм стигнал до Bittris и na baba mi smetalnika, но ето решения на другите две. Със сигурност не са прекрасни решения и двете са ми на 90/100 точки. На angry bits съм сложил коментари ама пак не е много много разбираемо :D. Успех.  Formula bit 1  Angry Bits

4
dentia avatar dentia 362 Точки

Благодаря ти, Светльо!

2
dentia avatar dentia 362 Точки

Светльо, разгледах ти решението и взаимствах 2-3 проверки, за които не знам защо не съм се досетила сама. Ето го моето решение (с твоя помощ) за 100. :)

 

AngryBits(remix)

2
GoShow avatar GoShow 595 Точки

Малко ме измъчи, но днес добавих на баба сметалника :) задачата е решена с матрици, оставих доста коментари, дано са ви от полза.Не твърдя, че е най- прекрасното и елегантно решение, даже никак, ноооо 100 точки са си 100 точки ;)

1
svetli0o avatar svetli0o 134 Точки

Ето го и моето решение(100/100) на Na baba mi smetaloto използвал съм няколко метода и switch.

2
svetli0o avatar svetli0o 134 Точки

Идеята на стринг билдера е същата като на "string" класа. дали ще напишеш StringBuilder line = new StringBuilder(new string('.', Width)); или string line = new string('.', width); няма разлика, освен че stringBuilder класа е многократно по бърз, защото е писан по друг начин. Особено когато трябва да създаваме, трием, променяме много голям стринг в цикъл е по - добре да ползваме stringBuilder, защото разликата е голяма откъм памет/бързодействие. А иначе какво означава реда StringBuilder line = new StringBuilder(new string('.', Width)); -> създаваме обект "line", който е с толкова '.' колкото е "width", т.е. ако имаме width = 5, то line = ".....". Когато използваме по този начин стринг или стринг билдер ние създаваме стринг, който е с толкова точки колкото е примерно "i" от цикъла, следователно при всяка итерация на цикъла имаме различен брой точки да принтираме. По - лесен пример за разбиране от телерик лого е sand glass в случая. Защото принтираш всички звезди и след това добавяш точките с стринг билдер. Пробвай да решиш sand glass с стринг :)

2
GoShow avatar GoShow 595 Точки

Много добро обяснение!Радвам се, че тази тема става обект и на разискване на всякакви проблеми свързани със задачите.

1
GoShow avatar GoShow 595 Точки

Още едно решение, оказа се доста лесна задача Bitball. Отново с матрици.

0
Todor09 avatar Todor09 24 Точки

Оставам с впечатление, че всички в темата са или супер умни, или с предишен опит. Аз прегледах 10 задачи, от които успях да реша едва една.

1
Plami avatar Plami 373 Точки

Поне за мен мога да кажа, че не съм супер умна. Даже съм от начинаещите. Просто при мен действа тактиката гледаш решения, пишеш и ги разбираш. Така трупаш опит и когато срещнеш подобен проблем, вече знаеш какво да правиш. Пък и колкото варианти да се измислят на задачите, те не са безкрайност и идва момент когато почват частично да се повтарят или да са подобни. Но ти вече си гърмян заек и знаеш как да действаш ;)

Успех и важното е да не се отчайваш! Кораба потъва и вода има за всички :D

1
oconne avatar oconne 113 Точки

Гоушоу, много хубаво решение имаш на Bat Goiko Tower. Е сигурно никой няма да обърне внимание на два вградени цикъла и един условен блок, но да променяш итератора на първият цикъл чрез вторият направо... е готино. Пиша го тоя пост, защото ако не се сетиш да го направиш това нещо, става много трудно. Ще ми е интересно ако някой е решил задачата по друг начин. Тя се свежда като че ли до генериране на поредицата 0,1,3,6,10,15,21,28, 36....

0
svetli0o avatar svetli0o 134 Точки

Ето го моето решение Bat Goiko's Tower. Точно това е лесното решение на задачата, да се сетиш да съобразиш редицата, защото се казва, че височината може да е само до 39. Аз попълних редицата в масив и после проверявам в него. Иначе сигурно и на мен щеше да ми отнеме време да се чудя как се определя редицата и как да го имплементирам в цикъла :D

2
Plami avatar Plami 373 Точки

http://pastebin.com/UTWJcQmP

Ето и едно решение от мен за KaspischanBoats - от задачите с рисуване по конзолата. За наша радост няма да има толкова сложни на изпита :)

0
dentia avatar dentia 362 Точки

Ако ще и по-сложни да са, ако ще да са 3, пак е по-добре от побитовите, хаха  smile

0
svetli0o avatar svetli0o 134 Точки

Някой от преподавателите ли е казал, че няма да има такива сложни задачи за принтиране на конзолата? :D

2
Plami avatar Plami 373 Точки

Наков вчера каза, че няма да са толкова сложни. Иначе и аз почвам побитовите - тъй като са страшилището на всички :D

2
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.