Loading...
Petradj avatar Petradj 4 Точки

Security Bugs vs User Acceptance bugs Assignment

Разбирам, че по принцип security bugs би трябвало да отиват до developer. Има ли случаи, когато трябва да отидат до PM? Примерно, ако QA си мисли, че е намерил/а security bug но никъде не е описано в SRS функциалностите даден security process, това не трябва ли да отиде до PM вместо до dev? 
Например в форум сайт user може да си изтрие дискусията, която той/тя е започнал/а но това изтрива всички други коментари по тази съща дискусия, които други useri са написали. Никъде (в SRS use cases) не е опоменато, че user не трябва да има такава способност но QA има чуството, че това не е редно. 

Благодаря предварително!

 

1
QA Fundamentals
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Здравей,

 

Много хубав въпрос. Ако потребител има достъп до това да изтрие дискусия, която той е започнал и това не е опоменато в SRS-а, това определено е проблем на функционалностите, а не на спецификацията. Да извършиш екстра труд и да изкодиш нещо, което го няма по изисквания не винаги е добре. Както в случая. Щом ръководителят на проекта не е поискал такава функционалност, то такава не трябва да е има.

В реалните процеси на работа, най-вероятно всеки бъг, който репортнеш, ще се разглежда от нечие authority и ще преценя дали е такъв. Рядко в началото на кариерата на QA issue-тата ще стигат до съответния изпълнител директно. Но ако го считаме в смисъла на изпита, в този случай това отида до developer.

Сега обаче аз до колкото разбирам май имаш предвид, ако по спецификация пише "потребител да може да изтрива дискусиите, които е започнал", обаче тази функционалност изтрива и коментарите към тази дискусия. Това вероятно трябва да мине през техническо разследване и след това през обсъждане в екипа. В нормалните системи нищо не се изтрива наистина, а само се маркира като изтрито (слага му се една колона Дата На Изтриване и елементите, които имат попълнена дата не се визуализират). Ако във вашето приложение нещата се изтриват, вероятно е хубаво да го обсъдите да не бъде така. Така или иначе щом не се вижда дискусията на потребителя няма и от къде във визуалната част да се видят коментарите към нея.

Иначе TL;DR колегата по-горе е отговорил.

 

Поздрави,

Иван

1
Petradj avatar Petradj 4 Точки

Мерси. Разбрах. 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.