Loading...
MartinKuvandzhiev avatar MartinKuvandzhiev 72 Точки

Предложения за теми за лекция 9

Здравейте !

Моля предложете теми за лекция 9 на курса по Ц++.

Моля прегледайте предложенията преди да напишете коментар, ако намерите темата която искате и е вече предложена напишете коментар +1 отдолу като отговор на отговора (:

 

Поздрави,

Мартин К. (:

Тагове:
2
C++ Programming
seigi avatar seigi 8 Точки

Здравей, Мартине.

Колегите, виждам, посочват конкретни тематики. Аз обаче бих акцентирал повече върху стила - няколко готови задачи, които да включват приложения на всичко от вектори насам. Според мен няма да се получи добре, ако се опиташ да пишеш задачи по време на занятие(както досега), много  вероятно доста неща ще останат неясни. Агитирам да подготвиш (заемеш от С++ дев. ако трябва) примери, които да могат да се разгледат и обсъдят по време на лекцията (кое къде, защо и как).

Ако ни подготвиш подобни примери за разглеждане, след лекцията също ще е много полезно като материал за самоподготовка. Разбира се, има ги и презентациите, но на фона на домашните те остават някак твърде абстрактни. До този момент домашните поне за мен бяха изцеждащи, затрудняващи усвояването на самия материал.

Поздрави!

2
21/07/2016 17:09:10
lucky_9 avatar lucky_9 14 Точки

Да и аз съм за няколко примера в които да се включат всичко от вектори насам За мен лично беш много трудно със задачите тъй като съм писала само на C# и нещата уж са близки, но всъщност са коренно различни. Ако може да се включат и няколко примера за Lambda Expressions, Exceptions и ако има нещо подобно на Linq. За tamplates така и не стана дума. Относно домашните много малко хора ги оценяват и като че ли не се получава достатъчно добра обратна връзка как си се справил.

Поздрави!

2
nia_flo avatar nia_flo 3 Точки

+1 от мен, защото наистина би ни било полезно да се доизяснят нещата. :)

0
yuletodim avatar yuletodim 37 Точки

+1. Обобщение на всичко преподадено в примери. Моля, да обясниш и защо се оверлодва оператора "<" за да може после да се set-ват обекти. Имам предвид този тип грешка: binary '<': no operator found which takes a left-hand operand of type 'const Voter'

И повече примери. Благодаря.

0
lucky_9 avatar lucky_9 14 Точки

Оператора < трябва да се oveload-не, защото set-а подрежда  елементите в низходящ ред и трябва да има някакъв критерий по-който да може да го прави. Аз също доста се чудих и когато създадох set от обекти не можех да ги добавям към set-а. Добавих id поле в класа и overload-нах оператоа < да сравнява обектите по id.

Поздрави!

1
yuletodim avatar yuletodim 37 Точки

Хитро! Благодаря :)

0
asparuh.k avatar asparuh.k 16 Точки

+1. В описанието на курса пише "с реални предназначения в сферата на Gaming индустрията". Ако може нещо в този дух ;)

0
SDN_1 avatar SDN_1 0 Точки

+1, Решаване на задача, която включва голяма част от заученото. :))

0
psykepro avatar psykepro 18 Точки

+1 От мен 

0
MartinKuvandzhiev avatar MartinKuvandzhiev 72 Точки

ще имаме и 10 лекция (:

0
piskov avatar piskov 0 Точки

+1

 

0
yavor.petkov98 avatar yavor.petkov98 0 Точки

+1 за няколко примера 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.