Loading...
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Съвет към хората ,които директно си пействат тук кода

Когато пускаш код преди кода сложи <pre>; а след кода </pre> . По този начин HTML5 разбира ,че ще има повечко спейсове и няма да го прави неразбираем и неподреден.
 Пример: 

 public Core.Dto.Interfaces.IFAQ GetCompanyFAQ(string companyId, string languageId)
        {
            var data = this.Table.Where(x => x.Company.Id.ToString() == companyId && x.Language.Id == languageId);

            if (data.Any())
            {
                return Mapper.Map
Тагове:
11
Общи приказки
BoYaN avatar BoYaN 336 Точки

Здравейте,

ето и моя съвет:

"Недейте си пейства кода във форума, бе хора.

Грозно е !

Пълните излишно място и затруднявате търсенето.

Има толкова варианти да си го качите някъде, където ще Ви го форматира и оцвети и ще изглежда културно. Тук (все още ) нито ти го форматира, нито е пригледно, нито е удобно"

Много по-добре изглежда нещо от сорта "Еди коя си задача, решена по еди какъв си начин ЛИНК "

Вместо, примерно, моето решение на Carpets

using System;
class Carpets
{
    static void Main()
    {
        int lines = int.Parse(Console.ReadLine());
        int elementsPerLine = lines;
        int position = 1;
        int half = lines / 2;

        //Upper Part
        for (int currentLine = 1; currentLine <= half; currentLine++)
        {
            position = 1;
            while (position <= elementsPerLine)
            {
                if ((position <= half - currentLine || position >= half + currentLine))
                {
                    Console.Write(".");
                    position++;
                }
                else
                {
                    //Left Rhomb Half
                    for (int rhombSide = 0; rhombSide < currentLine; rhombSide++)
                    {
                        if (rhombSide % 2 == 0)
                        {
                            Console.Write("/");
                            position++;
                        }
                        else
                        {
                            Console.Write(" ");
                            position++;
                        }

                    }

                    //Right Rhomb Half
                    for (int rhombSide = currentLine; rhombSide >= 1; rhombSide--)
                    {
                        if (rhombSide % 2 != 0)
                        {
                            Console.Write("\\");
                            position++;
                        }
                        else
                        {
                            Console.Write(" ");
                            position++;
                        }
                    }

                }
            }
            Console.WriteLine();
        }

        //Lower Part
        for (int currentLine = half; currentLine >= 1; currentLine--)
        {
            position = 1;
            while (position <= elementsPerLine)
            {
                if ((position <= half - currentLine || position >= half + currentLine))
                {
                    Console.Write(".");
                    position++;
                }
                else
                {
                    //Left Rhomb Half
                    for (int rhombSide = 0; rhombSide < currentLine; rhombSide++)
                    {
                        if (rhombSide % 2 == 0)
                        {
                            Console.Write("\\");
                            position++;
                        }
                        else
                        {
                            Console.Write(" ");
                            position++;
                        }

                    }

                    //Right Rhomb Half
                    for (int rhombSide = currentLine; rhombSide >= 1; rhombSide--)
                    {
                        if (rhombSide % 2 != 0)
                        {
                            Console.Write("/");
                            position++;
                        }
                        else
                        {
                            Console.Write(" ");
                            position++;
                        }
                    }

                }
            }
            Console.WriteLine();
        }
    }
}

Разликата е около 100 реда, а тука сме "мързеливи" хора, "мързи" ни да скролваме нагоре-надолу, наляво и надясно. Ползвайте нещата според тяхното предназаначение, форума не е предназначен за качване на код (засега).

Задачите, до момента са малки като обем (100 до 200, макс 300 реда код ), но по-нататък, като станат по-големи, ще заемат по 1-2 страници, ако се слагат тук.

Поздрави

2
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Не че нещо ,но ако един файл надхвърля 100 реда значи този човек не е програмист а мазач :D горе долу само мейна може да се допусне да гони 200 всичко друго трябва да е макс 50 или не е оптимизирано XD

-1
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

@DJilanov

 

Не знам защо, но си мисля, че Main-а трябва да съдържа най-малко логика. Например достатъчно е да инииализира първия обект, който се грижи за първия стейдж в апликейшъна и да пусне неговия инит метод, от там нататък по chain of responsibility да се викат всички останали обекти и методи.

2
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Пропускаш огромния инклюд в началото на всеки майн...

 

ASP main Гони доста над 200 реда...

Link

backbone main над 400 реда

Link

 

Твърдението ти е невалидно :D

0
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Ще се съглася, въпреки че теоретично, аз не бих го изиграл така :)

2
BoYaN avatar BoYaN 336 Точки

Аз нямам претенции да съм програмист и си пиша по 100 реда на някои задачи, като тази, която съм дал за пример. Така ми е по-лесно и си разбирам, какво съм писал.

А за мазането: на изпита такова мазало направих с кода на едната задача, че единствените ми утехи бяха 100/100 резулатат и че само на сървъра с judge ще я има.

За момента най-големия include, който ми се е налагал да правя е не повече от 2 реда.

НО

не затова става дума, в тази тема или поне аз така си мисля.

0
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Tука си прав. Просто по-натам ще дойдат лекциите за това как Разделното писане улеснява трейсването на бъга къде се случва а аз малко избързах с лекцията за това XD

2
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.