Домашно-изпит: 3D Анимация за игралната индустрия - моделиране и текстуриране 2 - септември 2016
Описание на Домашно - Изпит:
3D Анимация за игралната индустрия - моделиране и текстуриране 2 - септември 2016
Минимум изисквания:
- Моделиране и текстуриране на хуманоиден персонаж в Мауа по избор или както е показано в лекциите.
- Генериране на една или повече анимации (animation loop) в .fbx формат, които да се виждат в FBX Review.
- Предаване (upload) на работният Мауа проект с поне 3 сцени, които отрзяват фазите на построяване, като начало, среда и край на моделирането и сцената с крайната анимация. Този материал да се ъплоудва в .zip или .rar формати.
- Моля в името на архивираният файл напишете имената си и студентския номер. Така също изчистете съб-фолдърите от излишните файлове.
Изисквания за отлична оценка:
- Моделиране и текстуриране на хуманоиден персонаж в Мауа по избор или както е показано в лекциите.
- Генериране на работно .exe (build) в Unity 3D с готовият персонаж и околна среда по избор, или както е показано в лекциите. Персонажът и камерата трябва да са анимирани с ThirdPersonController and FreeLookCameraRig, както е показано в лекциите или по-добре.
- Предаване (upload) на готовото .exe (build) + Data folder в .zip или .rar формат.
- Моля в името на архивираният файл напишете имената си и студентския номер. Така също изчистете съб-фолдърите от излишните файлове.
Крайният срок за предаване на домашното-изпит е 14/11/2016 23:59:59
Бележка:
Оценяването на това домашно ще се комбинира с оценката от предишното и ще бъде отразено като средно аритметично за крайната оценк за цялостния втори курс - Анимация за игралната индустрия - Level II
Успех :)
Димитри
Здравейте,
Срокът за оценки за първата част е изтекъл и не може да бъде отразен в системата. Но можете да предадете всичките домашни за обща крайна оценка. Може би ще може да получите оценка за цялостният курс Ниво 2. Все пак трябва да се съгласува с ръководството на СофтУни.
Успех,
Димитри