Loading...
Ivan_Stoykov avatar Ivan_Stoykov 2 Точки

Programming Basics Exam - 20 November 2016 - Morning. Fox.

Здравейте! Решавам задачи от минали изпити и при "рисуването" на лисицата се натъквам на проблем. Съгласно дадените примери в описанието, решението ми рисува правилно. В Judge получавам 0 точки. Предполагям, че проблемът ми е в неразбирането на условието на задачата. Ето какво имам впредвид: Понеже липсва описание за броя редове, аз броя редовете от примерите. В средата на фигурата има един сектор, за който не ми е ясно каква е зависимостта: При n = 7, секторът се състои от 2 реда, при n = 9  -> 3 реда, при n = 11 -> 3 реда. От това не мога да направя извод колко са редовете например при n = 13  и т.нт. Ето решението ми: http://pastebin.com/7vZBd2ga   Бихте ли ми подсказали, как да се реши, ако при n = 13 ->4 т.е.  при всяко n+=4  редовете да се увеличават с 1. Благодаря предварително!

0
Programming Basics
HristoSpasov avatar HristoSpasov 36 Точки

Струва ми се, че ако разделиш n на 3 и вземеш цялата част, ще се получат нещата.

Успех.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.