Loading...
VasilK avatar VasilK 40 Точки

Привет,

Реших да използвам Hashtable за решението. Скъса ми нервите докато разбера как се обхожда таблица.

Чудя се има ли по лесен начин да се създаде обект с key и value, който да се обхожда чрез индекс.

import java.util.*;

public class Vending_Machine {
    public static void main(String[] args) {

        Scanner scanner = new Scanner(System.in);
        String str;
        double money = 0.0;
       
        Dictionary <String, Double> dic = new Hashtable<String, Double>();

        dic.put("Nuts", 2.0);
        dic.put("Water", 0.7);
        dic.put("Crisps", 1.5);
        dic.put("Soda", 0.8);
        dic.put("Coke", 1.0);


        while (true) {

            String input = scanner.nextLine();
            if (input.equals("Start")) break;
            double in = Double.parseDouble(input);
            if (in != 0.1 && in != 0.2 && in != 0.5 && in != 1.0 && in != 2.0) System.out.printf("Cannot accept %.2f \n", in);
            else money+= in;
        }

        while (true) {

            Enumeration enu = dic.keys();

            String input = scanner.nextLine();

            if (input.equals("End")) break;

            if (((Hashtable<String, Double>) dic).containsKey( input ) == false) System.out.println("Invalid product");

            while (enu.hasMoreElements()) {
                str = (String) enu.nextElement();
                if (str.equals(input) && money - dic.get(str) >= 0) {
                    money -= dic.get( str );
                    System.out.printf( "Purchased %s \n", input );
                } else if (str.equals(input) && money - dic.get(str)  < 0) {
                    System.out.println("Sorry, not enough money");
                }

            }

        }

        System.out.printf("Change: %.2f", money);

    }

}

0
27/01/2019 22:50:07
markopizzy avatar markopizzy 0 Точки

Заимствах от колежката с флаговете по-горе и взе, че ми се получи и на мен...

 

import java.util.Scanner;

public class JF_7_Vending_Machine_1 {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);

        String command = scanner.nextLine();
        double sum = 0;

        while (!"Start".equals(command)) {
            double coins = Double.parseDouble(command);
            if (coins == 0.1) {
                sum += coins;
            } else if (coins == 0.2) {
                sum += coins;
            } else if (coins == 0.5) {
                sum += coins;
            } else if (coins == 1) {
                sum += coins;
            } else if (coins == 2) {
                sum += coins;
            } else {
                System.out.println(String.format("Cannot accept %.2f", coins));
            }
            command = scanner.nextLine();
        }
        String good = scanner.nextLine();
        double price = 0;
        boolean isGood = false;
        while (!"End".equals(good)) {
            switch (good) {
                case "Nuts":
                    price = 2.0;
                    isGood = true;
                    break;
                case "Water":
                    price = 0.7;
                    isGood = true;
                    break;
                case "Crisps":
                    price = 1.5;
                    isGood = true;
                    break;
                case "Soda":
                    price = 0.8;
                    isGood = true;
                    break;
                case "Coke":
                    price = 1.0;
                    isGood = true;
                    break;
            }
            if (sum < price) {
                System.out.println("Sorry, not enough money");
            } else if (isGood) {
                System.out.println(String.format("Purchased %s", good));
                sum -= price;
            } else {
                System.out.println("Invalid product");
            }
            good = scanner.nextLine();
        }
        System.out.println(String.format("Change: %.2f", sum));

    }
}

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.