Loading...
j.petrov_90 avatar j.petrov_90 373 Точки

Code vs Zombies Challenge

Здравейте, банда,

Отварям тема за Code vs Zombie Challenge-a, който стартирах на упражнението на 03.06.2021.
Задачата може да намерите на този линк:
https://www.codingame.com/multiplayer/optimization/code-vs-zombies

Тук може да обсъждаме възможни решения, идеи, подобрения и така нататък.
Ще помоля само да се въздържате от коментари тип "ето какво наприх аз 'линк към кода' ".
Идеята е да се съревноваваме един спрямо друг.
Това не значи, че не можем да обсъждаме идеи - даже напротив! :)

На занятието "Exam Preparation" ще видим кой е изкарал най-резултатен код и може да разгледаме решението му.
Стига разбира се даденият човек да има желание (най-малкото ние нямаме достъп до решението му освен ако той/тя не го сподели).

Ако ми остане време мога и аз да се включа със собствено решение.
Ако ли не - ще "участвам" с решението, което бях написал преди няколко години, когато имах опит сходен на Вашия.

Поздрави,
Нека най-добрият победи! (да застреля най-много зомбита)! 

Тагове:
3
C++ Advanced
icowwww avatar icowwww 2779 Точки

Здравей,

Отделих малко време да опитам да напиша нещо на C#. Като първо го направих изцяло офанзивно- позиция спрямо следващата стъпка на най-близкото зомби. Изкарват се повече точки на първите тестове, но следващите не се минават.

След това го направих изцяло дефанзивно- позиция спрямо най-близкия човек. Като с приоритет бяха хората, която дистанция между зомбито и човека е по-голяма от дистанцията между Ash и човека минус дистанцията, която е нужна да бъде убит човека от зомбито. След това по приоритет бях хората по-близки до мен. С това минах всичките тестове. Като това са резултатите:

10
50
20
30
60
3600
230
320
590
2980
380
230
4430
160
970
200
3340
6320
20
120
7380
Sum 31440

След това установих, че в доста от тестовете Ash не върши нищо докато не дойдат зомбитата при хората. Затова за оптимизиране трябва да направи логика затова дали да се играе пасивно или агресивно. Мисля ако имам време да пробвам нещо от сорта- да се направи един масив с хора в опастност(зомби близко до тях на определена дистанция съобразено с killingDistance), на база на това колко елементи има масива да се определя дали да се ходи в посока най-близкото зомби или най-близкия човек, който е в опастност. 

 

 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.