Loading...
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Въпроси относно 3-то домашно

В последната 3-та лекция пропуснах да покажа сетингите на [Rigging] Skin->Bind Skin. За да ви се получи като на видеото трябва да изберете "Selected joints", вместо "Joint Hierarchy" както е по дефолт.

[Rigging] Skin->Bind Skin

 

Тагове:
1
3D Animation
dt_2015 avatar dt_2015 1 Точки

Здравейте, срокът за предаване на третото домашно е сряда до колото знам, но имам запитване дали е възможно да ви го предам до четвъртък, понеже работя по 16 часа и съм нощни смени и не намерих време да го направя, а много ме вълнува това което правим.

0
dt_2015 avatar dt_2015 1 Точки

или по възможност да ви пратя 3-то и 4-то домашно на срока за 4то ?

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Да възможно е, но трябва да ми го изпратите лично на dimitristudio@yahoo.com

0
dt_2015 avatar dt_2015 1 Точки

Благодаря ! ^_^

0
Kirchote avatar Kirchote 1 Точки

Здравейте, Димитри,

бихте ли ми казал дали броят на лицата е от голямо значение за оценяването на домашното и за сертификата. При мен е над 80 000. Бях вече го направил, когато на втората лекция казахте, че трябва да сме под 10 000.

Опасявам се, че ако трябва сега да преправям няма да успея да спазя срока за новото домашно.

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Не е от значение, тъй като този модел ще се рендва в анимационно филмче.

Показах това, за да дам информация какви са изискаванията за гейм-енджините.

 

Успех

0
pgeorgieva avatar pgeorgieva 1 Точки

Здравейте,

Имам проблем с bind на колелетата и капака на човечето - когато се опитам да завъртя оста, към която е прикачено, се завърта и част от тялото на човечето и вместо да се върти, колелото се деформира. Предположих, че е заради тази опция, която трябва да се промени, направих unbind и след това отново bind на колелото, но проблема остава. Пробвах също да преместя и началната точка на оста да е по-навътре в колелото, но също не се получи. Трябва ли да направя unbind + bind на цялото човече? Ако не, как да го оправя?

0
MirenaAngelova avatar MirenaAngelova 5 Точки

И на мен ми се появи този проблем. Оказа се, че при именуването съм разменила ляво колело от modeling, с дясно от rigging. Успех!

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Погледнете инструкциите на картинката по горе.

Избирате колелото и съответният joint, след това го байндвате (с избрана опция "selected joints") 

0
pgeorgieva avatar pgeorgieva 1 Точки

благодаря :)

Оправи се с unbind + bind с тази опция на цялото човече, само на колелото не се получи.

0
Konan avatar Konan 13 Точки

Здравейте, аз в последния момент малко имам въпрос, но се оказа че в крайна сметка не успях да намеря как да го направя.

Сложих цифрите върху кофата по първия показан начин, но после като закачих тялото за скелет, те не се движат с него , а остават назад, какво мога да направя, защото нямах времето да го направя по другия начин, а вече е прекалено късно :(

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Погледнете решението тук

https://softuni.bg/forum/10528/za-vsichki-koito-polzvat-projection-3d-texture-quick-fix-solution

1
Konan avatar Konan 13 Точки

Благодаря!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.