Предаване на pointer към array от обекти на функция и промяна на оригиналния обект
Здравейте опитвам се да се преборя с подточката от домашното за функция която да променя полето на цена на обект. Въпреки че ползвам pointer към масива от обекти и следователно истинския обект като елемент от този масив, а не копие крайния резултат е, че цената не се променя и съм зациклил.
void ChangePrice(Item Itemslist[], string SearchCode, double NewPrice)
{
for (int i = 0; i < sizeof(Itemslist) / sizeof(Item); i++)
{
if (Itemslist[i].Code == SearchCode)
{
Itemslist[i].Price = NewPrice;
}
cout << "value" << Itemslist[i].Price;
}
};
В main:
Item Items[numberOfItemsInShop];
Item * ItemListPointer = Items;
int newPrice;
string searchCode;
case 'P':
cout << "Code and new price" << endl;
cin >> searchCode;
cin >> newPrice;
ChangePrice(ItemListPointer, searchCode, newPrice);
break;
Много, много ти благодаря!