Проблем с Bake Animation
Правя същите настройки едно към едно както е на видеото от лекцията, но не се появяват екстремни ключове когато бейквам. Мисля, че неуспешно го правя, защото ми се деформират кривите когато се опитвам да запомня някоя от тях извън кадрите, в които съм работила (1 - 100). На какво може да се дължи проблема, дали няма някакви допълнителни настройки?
Явно дота хора имаме този проблем . Някой ако е намерил решение моля да сподели :)
така. При мен се оправи като селектираш геометрията която искаш да анимираш по-нататък, и и слагаш нов ключ на края на анимацията. Само на избраната геометрия. Най-лесно стана като в си отидох на кадъра който исках да фиксирам, избрах геометрията, и в Channels селектирах Translate i Rotate парчетата и с right-click- key selected.
За "спирането", трябва след този нов ключ да се махне "oscilate" на ръцете.
Друг ключов момент беше че след 100 кадър, движението на героя по Z се преместваше пак на -50. Което беше гадно. В някакви сетинги за самия клипнастоих Translate Z да е Relative, а не Absolute и се оправи.
Ами аз в крайна сметка почнах анимацията от начало и по някаква причина този път всичко стана точно .Благодаря все пак :)