Loading...
radi81 avatar radi81 43 Точки

Проблем с Bake Animation

Правя същите настройки едно към едно както е на видеото от лекцията, но не се появяват екстремни ключове когато бейквам. Мисля, че неуспешно го правя, защото ми се деформират кривите когато се опитвам да запомня някоя от тях извън кадрите, в които съм работила (1 - 100). На какво може да се дължи проблема, дали няма някакви допълнителни настройки?

Тагове:
0
3D Animation
iozzilina avatar iozzilina 22 Точки

аз имам същия проблем. Още не съм го разрешила, и не ми позволява да направя клипа по-дълъг от 100 кадъра, след 100, ресет-ва. 

0
valiobar avatar valiobar 29 Точки

  Явно дота хора имаме този проблем . Някой ако е намерил решение моля да сподели :) 

0
iozzilina avatar iozzilina 22 Точки

така. При мен се оправи като селектираш геометрията която искаш да анимираш по-нататък, и и слагаш нов ключ на края на анимацията. Само на избраната геометрия. Най-лесно стана като в си отидох на кадъра който исках да фиксирам, избрах геометрията, и в Channels селектирах Translate i Rotate парчетата и с right-click- key selected.

За "спирането", трябва след този нов ключ да се махне "oscilate" на ръцете. 

Друг ключов момент беше че след 100 кадър, движението на героя по Z се преместваше пак на -50. Което беше гадно. В някакви сетинги за самия клипнастоих Translate Z  да е  Relative, а не  Absolute и се оправи. 

0
valiobar avatar valiobar 29 Точки

Ами аз в крайна сметка почнах анимацията от начало и по някаква причина този път всичко стана точно .Благодаря все пак :) 

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Bake Animation се прави, когато е използвано оscilate and infinity curves, след което в определен кадър искаме да добавим допълнителна анимация или keyframe. Най сигурно е да направите bake animation  с опции - Clear animation & Sample by 1.00

Вижте картинката тук ------> https://drive.google.com/open?id=0B4pwE5BwFdFNNE82cmxJWFpsRUk

Също е важно, когато правите анимационен клип да изключите "time warp"

Вижте картинката тук  --------> https://drive.google.com/open?id=0B4pwE5BwFdFNbVVlX1VBbFhta3M

За да можете да добавяте нови keyframes, след като сте създали анимационен клип - трябва да изберете Activate/Deactivate Keys in Trax Editor:

 

Успех,

Димитри

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.