Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
здравейте!
отворена тема, с подходящо за въпроса ми заглавие, затова ще питам тук. за въпросната първа задача - какво се предполага, че трябва да прави метода "void changeLine(const string& line);". препрочитам условието пак и пак и не схващам какво се продполага че трябва да напиша, отговарящо на това име? вторият въпрос - някакви ограничения относно const и по-специално референциите с които очевидно може да декларираме конструктори (пак както е показано в условието)? да разбирам че все едно си е нормална функция и да си използвам референции, навсякъде където мога, с цел забързване на програмата?
Благодаря предварително!
Здравей,
На първия ти въпрос - changeLine просто сменя нещото, което LineParser-а parse-ва. Примерно ако имаш няколко реда числа, вместо да създаваш нов LineParser за всеки от тях, можеш да създадеш само един и да му казваш .changeLine() за всеки нов ред.
На втория въпрос - методите трябва да са точно такива, каквито са в условието. Ако параметърът е const &, значи и при теб трябва да е така - какво ще правиш с така получения параметър в тялото на методите е твое решение. Идеята тук е както да упражните различните начини за работа с конструктори, референции и т.н., така и да сте подготвени ако ви се наложи да ползвате библиотеки, които имат такива изисквания (примерно в STL има изисквания за някои от параметрите на определени методи, когато искаш да ползваш твой клас с някой контейнер, например priority_queue).
Поздрави,
Жоро
дааа, има логика :D:D толкова време го мислех, а то е напълно логично, благодаря!
да, нов въпрос. още по време на лекцията, колега попита дали при обявяването на x(x) с двете точки преди бодито на конструктора може да използваме this->. жоро пробва и видяхме че даде някаква грешка и уточнихме че този this-> трябва да го използваме вътре във методите и конструкторите. НО, следната грешка: в самия клас, името на стринга който използвам (подавам към стринг стрийма) ми е "line". метода "void changeLine(const string& line);" има параметър "line", следователно ще е добра идея да използвам this->. НО, вътре в метода this->line = line; работи, докато line(line) и this->line(line) дава грешка. в демото предоставено от лектора примера си е с this->line=line (е, не е line, ами number, age и тн). въпроса ми е - когато използваме this->, x(x) е невалиден синтаксис винаги или? и защо line(line) не работи вътре в тялото на този метод, но подобни присвоявания си работят при конструкторите, когато ги правим там с двете точки преди бодито?
ако не се разбира въпроса ми, кажете, не знам колко добре се изразих.