Структура на проект за игра с Entity Framework и Monogame
В Solution-a има три проекта - Game, Data и Models. В Game ще е цялата Game-логика. Имам модел Player, който съдържа всичките данни, които ще се пазят в базата, но впоследствие ще трябва да има и много допълнителни полета и функции, които ще трябват за логиката на играта (позиция по х и у, размери на spritesheet-a и т.н ) Въпросът ми е - къде е най-добре да запиша допълнителната информация. В самия модел като добавям [Not mapped] атрибут над всяко пропърти, което не искам да е в базата или да напрявя изцяло друг клас, които да стои в папка Game при останалите елементи на самата игра? Или нещо съвсем различно? Не успях да намеря проект в интернет който да комбинира Monogame и Entity Framework и ще се радвам на всякакви съвети или линкове към някакви примерни структури.
Благодаря много за бързия отговор, беше ми много полезен. Не се бях замисляла да направя Service класове и сега като ги спомена ми стана доста по-ясно каква логика трябва да имплементирам. А да си попадал на някакви open-source игри с Monogame и Entity?