Simple Text Editor
Здравейте,
може ли малко помощ с 10та задача от упражнението за Стрингове и Опашки. Нулевият тест минава, но почти всички останали - не. Това ми е кодът. Благодаря!
Здравейте,
може ли малко помощ с 10та задача от упражнението за Стрингове и Опашки. Нулевият тест минава, но почти всички останали - не. Това ми е кодът. Благодаря!
Принципно задачата става доста добре със стекове.
На колегата по-горе му е дори още по изчистен кода. Първо сейвва стринга преди всяка операция тип 1/2 и после оперира по него.
Това изключва нуждата преди да започнеш цикъла да сейвваш стринга и при операция 4 ти спестява lastStrings.Pop();
Не успях да повярвам, че решението може да бъде толкова чисто...Евала на FireHead.
Благодаря :)
Мда и аз си мислех, че със стринг ще стане по добре, а се мъча със стекове и опашки да ги въртя...
Добре ти се е получило.
Ако ти покажа моето решение ще ти стане лошо. Евала.
Това ми беше решението на мен до последно...: https://pastebin.com/h73X2XaH
Освен, че вместо стринг ползвах стек за самата дума, която променяме,
нз, защо бях решил, че като правим ънду, трябва като идиот да се връщам да правя обратното на последната команда, и си запзвах в стека командата+стойността на изтрития/добавения стринг, след което ръчно ги добавях/изтривах...майкоо. Най-лесното си направил и гениално - просто си сейваш последната версия на резултата в стека, вместо да трябва да запазваш операциите и аргументите им и да ги извършваш наобратно. Ще се гръмна :)
Попринцип идеята ми не е толкова тъпа, но когато е важно да разбереш как се е стигнало до крайния резултат след всяка промяна. Overcomplicatign stuff as usual