Бъгове по системата и липса на обратна връзка
Напоследък наблюдвам как непрекъснато се пускат нови версии на SoftUni системата, които са пълни с бъгове. Може би най-болезнения пример е секцията сертификати, която не работи от вече две седмици! Даже няма да споменавам неконсистентното поведение в различните браузъри.
Абсурдно е организация, която има претенции да предлага висококачествено обучение за софтуерно инженерство, да не може да оправи собствения си сайт.
Допълнително - няма никаква обратна връзка с community-то:
- няма къде да се report-ват бъгове освен в закачената тема в форума.
- ако репортнеш бъг там, нямаш никаква идея дали ще разгледа, какво е състоянието му и т.н.
- Нулева обратна връзка относно какви функционалности се пускат и кои бъгове са оправени(change logs)
Не знам, кои разработва системата в момента но определено има нужда от подобряване на release, testing и communication процеса.
Ок, радвам се че имате идея, но не разбирам защо трябва обсъждаме този проблем по имейли? Нима форума не мястото къде трябва да е комуникацията с community ви? Със студентите? При положение че в момента всички организации се опитват да бъдат по-отворени и open source набира все по-голяма сила, какъв е смисъла от лични съобщения и срещи?
Публикувайте плана, който имате, на публично място и вижте какъв feedback ще имате. Community-то ви ще ви даде отоговри на въпросите, които имате.
Относни предложенията - вече изказах мнение за публичния bug tracker и change log. Други предложения и да искам не мога да дам т.к. нямам идея какъв процес, dev team-a използва в момента.
Точно затова и исках да се видим. Мога да те въведа (и повече) в процеса. Смятам, че можеш да помогнеш и виждам, че и ти смяташ същото, пишейки подобни постове. Ако наистина е така, бих се радвал да се срещнем. Имам предложение за теб.