Loading...
megymail avatar megymail 0 Точки

Проблем с ригването

Здравейте,

изглежда не съм направила добре ригването и сега , когато започнах с анимацията, ми излиза склетела извън геометрията. на някои места направо има разтояния. Може ли сега да се коригира/премести някой джоинт на скелета или трябва да направя ригването от начало.

https://drive.google.com/file/d/1a3WvFu_pykFRkS3XtOOXsZdPoEdvyE_B/view?usp=sharing

Тагове:
0
3D Animation
quadchamfer avatar quadchamfer 37 Точки

Здравей!Пробвай да unbind,като си сложиш отметка на keep history, позиционирай си наново joints - bind skin ..дано стане

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.