[Teamwork] Java Basics - Може ли малко помощ при четенето на кода?
Здравейте. Предварително се извинявам за глупавите въпроси. Някои от отговорите намерих в нета но бих искал да ги чуя и от вас с по 1 2 изречения. Та по същество, реших да понауча нещо за предстоящият екипен проект и се поразрових в нета. Намерих доста туториали но честно казано на голяма част от тях се затруднявам с разбирането (може би защото се затруднявам с класовете). Та имам една молба към вас, да ми помогнете малко. Давам ви сорса и си задавам въпросите.
- Що е то @SuppressWarnings("serial")?
- Как и кога да ползваме extends?
- Какво правим на 41-ви ред и защо?
- Също не разбирам защо и как при положение, че не извикваме никъде метода paint(), x и y се променят, и се принтират на въпросните позиции.
Още веднъж моля да ме извините за многото въпроси, но помощта ви ще ми е от огромна полза. Ще съм ви благодарен ако ми отговорите дори само на един от въпросите.
Поздрави.
По т.4 - метода moveBall() - отговаря за смяната на х и у.
Самото прерисуване става чрез извикване на метода - game.repaint();
А за да не останат старите изображения от предния цикъл служи super.paint(g); от paint метода - той почиства игралното поле.
Първо, благодаря за отговорите. Работите ми се изясниха, но все още не разбирам къде точно се вика метода paint().
Ето кога се извиква paint метода:
When does the AWT engine call the paint method?
The AWT engine calls the paint method every time the operative system reports that the canvas has to be painted. When the window is created for the first time paint is called. The paint method is also called if we minimize and after we maximize the window and if we change the size of the window with the mouse.