Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Добра идея , но не е това според мен. Повторих Red Bazgargal и се новите статистики пренаписаха старите -0,0,0
5
Red Bazgargal 100 2500 25
Black Dargonax 200 3500 18
Red Obsidion 220 2200 35
Blue Kerizsa 60 2100 20
Red Bazgargal 0 0 0
Red::(106.67/1566.67/20.00)
-Bazgargal -> damage: 0, health: 0, armor: 0
Това стана така , заради следния ред:
//create the array that will have the type as key and another array as value. The latter will hold the stats
$dragons[$type][$name]=array("damage"=>$damage, "health"=>$health, "armor"=>$armor);
Всеки път , когато се чете от конзолата ще се презаписа елемента от дадения масив, ако съществува. Иначе се създава нов.