Loading...
alex1966 avatar alex1966 255 Точки

Веднага щом си платил би трябвало в пощата да имаш имейл с успешно заплащане за еди-кой си изпит.

1
kosyo.85 avatar kosyo.85 10 Точки

След превода не получих мейл за потвърждение.

0
alex1966 avatar alex1966 255 Точки

А трябва, провери дали пак всичко си въвел правилно, щом си превел по банков път би трябвало да имаш извлечение, че си заплатил дадена сума за даден предмет, според мен ако го представиш това нещо на изпита, няма да има проблем. НО, за всеки случай утре звънни и питай, или пиши на имейла :)

1
kosyo.85 avatar kosyo.85 10 Точки

Благодаря!

0
Bobosam avatar Bobosam 185 Точки

Банковите преводи, мисля че ги въвеждат ръчно. Затова потвърждението излиза по-късно. Не се притеснявай тук пари не се губят. 

1
borislav9212 avatar borislav9212 745 Точки

В профила си имаш опция " плащания " Там подробно пише датата и часа, кога са преведени парите. Типа на плащане, преведената сума и статус. Провери там какво ти пише.

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.