Loading...
EvaApostolova93 avatar EvaApostolova93 0 Точки

Клъстеризация и оформяне на семантичното ядро. Проблем със сайта.

 Здравейте, колеги

Наскоро започнах да работя по-сериозно върху курса и в момента наваксвам. Проблемът ми е следния:
Беше ми отстъпен следния сайт: kakda.eu След като изгледах лекцията (N2) първото нещо, което направих е да проверя Serpstat каква информация ще ми даде за него. След това възникна и проблемът всъщност. Като ключови думи и фрази ми изкара 4 бр. а това е крайно недостатъчно, за да си направя семантиката, а следователно и домашното. Още повече това бе единствената информация, която ми даде.. Нищо за конкурентни сайтове, за класиране и прочие. 
Вариантът за смяна на проекта не ми е много удачен, тъй като Домашно1 направих на база този сайт, а както вече споменах съм назад с лекциите и искам да наваксам. Някакви съвети за това как да постъпя?! 
Благодаря предварително! :) 

Тагове:
0
Digital Marketing & SEO 24/05/2016 16:16:26
IvelinTodorov avatar IvelinTodorov 8 Точки

Здравей, Казвам се Ивелин Тодоров. Аз сега навлизам в тази облазт на познанието. Нямам опит, но се старая да се науча. Разгледах сайта и мисля, че трявба да търсиш ключови фрази свирзани с иформационни сайтове, като новини, полезни съвети, любопитно и нещо в този дух. Друго, което можеш да направиш е да работиш само по една статия, така че да може да излиза на челни позиции при търсене на съответната тема. Ако това си го пробвала, сменяй бързо проекта докато има време. Аз работя върху мой сайт. Можеш да погледнеш във форума. Днес имам зададен въпрос за семантичното ядро.

Успех.

      

1
EvaApostolova93 avatar EvaApostolova93 0 Точки

Здравей :)

Пробвах да видя какво ще ми предложи Google Keywor Planner и честно казано с него имах дооста по-голям успех, зарина ме с предложения за ключови думи. Смятам, че ще се получи.

Благодаря за отзива!

Успех!

0
IvelinTodorov avatar IvelinTodorov 8 Точки

Здравей, 

Можеш ли да ми изпратиш някакъв линк за Google Keyword Planner, защото аз влизъм а Google AdWords, но не ми излиза меню за търсене на ключови думи. Гледах отново лекцията, изпълнявам същото, но не се получава.

Благодаря предварително.

0
KaloyanYordanov avatar KaloyanYordanov 8 Точки

Здравей!

В Google Adwords най-горе на страницата имаш 5 секции - Начална страница, Кампании и тн. Иди на Инструменти (Tools). Шестата опция от горе на долу е Инструмент за планиране на ключови думи (Google Keyword planner). Появяват се първо 3 опции, а след това още 2. В горните 3 първата е "Търсене на ключови думи с помощта на фраза, уебсайт или категория". Кликни на нея и в първото поле можеш да напишеш кл. думи, на които Google да ти покаже синоними, които би трябвало да можеш да използваш и ти на твоя сайт. Имаш различни опции, които можеш да зададеш - период, местоположение и др. Кликни Идеи (Get ideas мисля че е). Ще видиш графика с тенденции за броя търсения, а отдолу "Идеи за рекламни групи" и "Идеи за ключови думи". Теб те интересува "Идеи за ключови думи"  :)

Втората опция е "Получаване на данни за обема на търсене и тенденциите" - кликни на нея, въведи дума, която те интересува и в резултатите ще видиш колко често е търсена за месец за последните 12 месеца.

Надявам се да съм помогнал.

Поздрави,

Калоян

2
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.