Малко изисквания към лекторите
Здравейте колеги,
с нетърпение очаквам курса по Web Services and Cloud. Дано не звучи много geek :) Имам няколко молби към лекторите и екипът, структуриращ материалите за онлайн студентите. Моля, говорете по-силно и не мрънкайте на носа си, нагласете микрофоните така, че да има хубав звук, а не като си извърти главата някой и да се чува неопределен шум. Освен това, когато има въпрос от присъстващите е добре да го повтаряте, защото на видеата нищо не се чува от залата (все пак няма микрофони на присъстващите студенти), това е no brainer, но често го правите. Няма да посочвам кой най-често ги прави тези неща, ама като сте излезнали да преподавате, моля вдигнете децибелите и говорете отчетливо. Има и такива, които бих искал да похваля, но нека да е обща препоръка. Освен това лекциите, които са с камера, са абсолютно излишни. Нищо не се вижда на екрана. Надявам се също така да вземете предвид факта, че випускът, започнал в началото на годината не е вземал ООП и advanced#C.
Такива обяснения "ама той само интерфейси и наследяване трябвало и да си изгледяаме по някоя лекция", а от фронт-енда нямало нищо, не са сериозни. Филип Колев обърна внимание, че през този курс това ще бъде взето предвид от лекторите. Не се сърдете, а се стегнете малко и започнете да оценявате конструктивната критиката, защото тя ви бута напред, а не фалшивите любезности във форума.
Първо да кажа, че и аз съм онлайн.
Не мога да разбера какъв е твоя проблем с точките? За някакво класиране ли се бориш? Това класиране къде ще го показваш/ползваш после? Ако си знаеш материала и си направиш изпита пак си получаваш отличната оценка, съответно сертификат. Това как се образуват оценките на присъствените какво ти пречи и с какво нарушава твоя комфорт?
В крайна сметка не са ли по-важни знанията, които придобиваш...
ПС. Правело се всичко напук на онлайн студентите - не искам да обиждам никого, ама наистина големи конспирации се раздуват напоследък
И да добавя - нали се сещаш, че колкото повече онлайн записани има, толкова по-добре за СофтУни - за онлайн студентите нямат почти никакви разходи и увеличаването на броят им не е свързан с увеличаване на разходите на СофтУни /с изключение на малко повече консумация на ток по време на изпитите/. Покриват много по-голям пазар и генерират съответно повече приходи /пак да кажа - без кой знае какви разходи за тях/. Та със сигурност нямат изгода от отказване на онлайн студентите от този тип обучение.