Loading...
velevatanas avatar velevatanas 85 Точки

Малко изисквания към лекторите

Здравейте колеги,

с нетърпение очаквам курса по Web Services and Cloud. Дано не звучи много geek :) Имам няколко молби към лекторите и екипът, структуриращ материалите за онлайн студентите. Моля, говорете по-силно и не мрънкайте на носа си, нагласете микрофоните така, че да има хубав звук, а не като си извърти главата някой и да се чува неопределен шум. Освен това, когато има въпрос от присъстващите е добре да го повтаряте, защото на видеата нищо не се чува от залата (все пак няма микрофони на присъстващите студенти), това е  no brainer, но често го правите. Няма да посочвам кой най-често ги прави тези неща, ама като сте излезнали да преподавате, моля вдигнете децибелите и говорете отчетливо. Има и такива, които бих искал да похваля, но нека да е обща препоръка. Освен това лекциите, които са с камера, са абсолютно излишни. Нищо не се вижда на екрана. Надявам се също така да вземете предвид факта, че випускът, започнал в началото на годината не е вземал ООП и advanced#C.

     Такива обяснения "ама той само интерфейси и наследяване трябвало и да си изгледяаме по някоя лекция", а от фронт-енда нямало нищо, не са сериозни. Филип Колев обърна внимание, че през този курс това ще бъде взето предвид от лекторите. Не се сърдете, а се стегнете малко и започнете да оценявате конструктивната критиката, защото тя ви бута напред, а не фалшивите любезности във форума. 

Тагове:
17
Предложения и проблеми 10/08/2015 14:30:44
thepowerof4 avatar thepowerof4 98 Точки

Дано наистина да бъдат чути поне някои от препоръките. Лично аз не очаквам подобрение. От доста време се наблюдава тенденцията да бъдат "спъвани" онлайн студентите спрямо присъствените, предполагам просто защото сметките с приходите на Софтуни не излизат - разликата между присъствено и онлайн е прекалено голяма и бройката присъствени явно не е достатъчна. Абсолютно нормално е присъствените, плащайки повече, да получават повече. Проблемът за мен е, поне според мои наблюдения, че това се прави с дребни "циганийки", напук на онлайн студентите, а не с произтичащи по естествен път процеси, които биха облагодетелствали присъствените. Примерно, преди част от оценката на присъстващите се формираше с присъствие - 5%. Сега тези 5% са бонус над останалата оценка - директно 5 точки отгоре. Отделно до 5 точки отгоре за участие в лаб. Сумарно - 10 точки или единичка от оценката, ако разбирам правилно? Това са все промени, които се случиха в по време на обучение, а не от самото начало, когато решаваш кое, как, какво, къде...
На една от лекциите (видеото), един от лекторите искаше да реши примерна задача и за малко да подхване лаб-а. После очевидно се усети, че решението на лаб-а не трябва да е достъпно за онлайнерите и след рязко и мълчаливо чудене, реши друго. Ми, ОК. И други такива нещица, които с времето се натрупват и оставят един такъв привкус... коренно противоречащ на уж изповядваните от СофтУни принципи на отвореност и позитивност, прокламирани в курса Тиймуърк и Персонални Умения.

А пък в тази тема, вместо смирение и обещания за решаване на един толкова тривиален проблем, дъвкан във форума от толкова много време, виждаме рекламиране по косвен начин на ползите от присъствието в залата.

Отделен въпрос е и дали някой ме е питал за цената, която плащам за онлайн обучение. По мое мнение (и почти всеки, с който съм споделил) е ниска и аз бих плащал повече, стига да знам, че Софтуни искрено би вложило всички усилия да ме научи. И това трябва да го мисли Наков, барабар с другите 99 проблема на бизнеса :). Дали с това си мнение съм представителна извадка за останалите, или изолиран случай. Ясно ми е че е бизнес и утопия няма как да се постигне, но трудно може да ме накарате да се емна на този етап в живота до София, за да присъствам в 3 от 7 дни на лекции. За което бивам "наказван" - дали наистина умишлено (минус 5 точки за неприсъствие и минус до 5 точки, за неучастие в лаб-а, щото не давам плащам достатъчно), или от паласпурщина при записите на видеата, все тая - резултатът е негативен. Софтуни, друг колега го е казал точно - благодарен съм Ви много, но...

5
11/08/2015 09:46:21
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

Първо да кажа, че и аз съм онлайн.

Не мога да разбера какъв е твоя проблем с точките? За някакво класиране ли се бориш? Това класиране къде ще го показваш/ползваш после? Ако си знаеш материала и си направиш изпита пак си получаваш отличната оценка, съответно сертификат. Това как се образуват оценките на присъствените какво ти пречи и с какво нарушава твоя комфорт?

В крайна сметка не са ли по-важни знанията, които придобиваш...

ПС. Правело се всичко напук на онлайн студентите - не искам да обиждам никого, ама наистина големи конспирации се раздуват напоследък smiley 

И да добавя - нали се сещаш, че колкото повече онлайн записани има, толкова по-добре за СофтУни - за онлайн студентите нямат почти никакви разходи и увеличаването на броят им не е свързан с увеличаване на разходите на СофтУни /с изключение на малко повече консумация на ток по време на изпитите/. Покриват много по-голям пазар и генерират съответно повече приходи /пак да кажа - без кой знае какви разходи за тях/. Та със сигурност нямат изгода от отказване на онлайн студентите от този тип обучение.

7
11/08/2015 11:24:36
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.