Клъстеризация и оформяне на семантичното ядро. Проблем със сайта.
Здравейте, колеги
Наскоро започнах да работя по-сериозно върху курса и в момента наваксвам. Проблемът ми е следния:
Беше ми отстъпен следния сайт: kakda.eu След като изгледах лекцията (N2) първото нещо, което направих е да проверя Serpstat каква информация ще ми даде за него. След това възникна и проблемът всъщност. Като ключови думи и фрази ми изкара 4 бр. а това е крайно недостатъчно, за да си направя семантиката, а следователно и домашното. Още повече това бе единствената информация, която ми даде.. Нищо за конкурентни сайтове, за класиране и прочие.
Вариантът за смяна на проекта не ми е много удачен, тъй като Домашно1 направих на база този сайт, а както вече споменах съм назад с лекциите и искам да наваксам. Някакви съвети за това как да постъпя?!
Благодаря предварително! :)
Здравей :)
Пробвах да видя какво ще ми предложи Google Keywor Planner и честно казано с него имах дооста по-голям успех, зарина ме с предложения за ключови думи. Смятам, че ще се получи.
Благодаря за отзива!
Успех!
Здравей,
Можеш ли да ми изпратиш някакъв линк за Google Keyword Planner, защото аз влизъм а Google AdWords, но не ми излиза меню за търсене на ключови думи. Гледах отново лекцията, изпълнявам същото, но не се получава.
Благодаря предварително.
Здравей!
В Google Adwords най-горе на страницата имаш 5 секции - Начална страница, Кампании и тн. Иди на Инструменти (Tools). Шестата опция от горе на долу е Инструмент за планиране на ключови думи (Google Keyword planner). Появяват се първо 3 опции, а след това още 2. В горните 3 първата е "Търсене на ключови думи с помощта на фраза, уебсайт или категория". Кликни на нея и в първото поле можеш да напишеш кл. думи, на които Google да ти покаже синоними, които би трябвало да можеш да използваш и ти на твоя сайт. Имаш различни опции, които можеш да зададеш - период, местоположение и др. Кликни Идеи (Get ideas мисля че е). Ще видиш графика с тенденции за броя търсения, а отдолу "Идеи за рекламни групи" и "Идеи за ключови думи". Теб те интересува "Идеи за ключови думи" :)
Втората опция е "Получаване на данни за обема на търсене и тенденциите" - кликни на нея, въведи дума, която те интересува и в резултатите ще видиш колко често е търсена за месец за последните 12 месеца.
Надявам се да съм помогнал.
Поздрави,
Калоян
Здравеей
Това е линкът към тула https://adwords.google.bg/KeywordPlanner . Не би трябвало да срещнеш проблеми. Мисля, че като условие единствено е да имаш профил в GooglePartners. Мястото, където за регистрираш за достъп до AdWords.
Надявам се да съм била полезна!
Успеех
Здравей Калоян,
Влиза в Google Adwords с моя Google профил, но ми отваря в най-горната част на екрана 4-ри точки: 1- Всичко за фирмата Ви 2- Първата Ви кампания 3- Таксуване 4- Преглед и въобще нямам шанс да избера нещо друго. Ако можеш да дадеш съвет как да го открия Keyword Planner ще е добре. Когато вляза в Google Adwords въобще не ми се визуализира такъв екран за който си ми писал. Ако можеш с още нещо да помогнеш, благодаря.
Здравей, за съжаление нямам идея защо не виждаш тези неща. Когато отидеш на линка на Ева Апостолова пак ли не става? Може би някой от лекторите ще знае коя стъпка пропускаме. Успех! :)